Itt ülök az egyetem büféje melletti HÖT irodánál. Egyedül ezen a helyen van wi-fi (vezeték nélküli net). Két óra között ide ülök le dolgozni olykor, hogy ha már otthon nehezebben veszem rá magam, legalább itt ne lopjam az időt a fennálló 2 és fél óra szabadidőmben.

Mellettem egy asztalnál egy négy fős egyetemista társaság kisebb vitája birizgálja már egy ideje a fülemet. Nem várom el, hogy metafizikai gondolkodók gondolkodásairól gondolkodjanak hangosan egymás közt, mert az már a ló másik oldala lenne, de szánalmas, hogy a címben említett két magyar gyöngyszemről vitatkoznak. Melyik az izgalmasabb, a jobban megkreált, az élvezhetőbb. Látszólag komolyan leköti őket a téma. Ez szerinted is gáz, vagy csak én gondolom így?

A bejegyzés trackback címe:

https://kozonithy.blog.hu/api/trackback/id/tr140405

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: frases de amor para mi novio que esta lejos 2017.12.14. 07:54:43

basic structure of the skin review sheet 7 - 10mg ir adderall drug test

Trackback: frases romanticas para conquistar alguem 2017.12.13. 18:47:48

Nem tegnap ittuk – Lajvér Szekszárdi L12 Cuvée 2015 - A Borrajongó

Trackback: Sitio Relacionado 2017.12.11. 00:36:30

Mobil függetlenítés - Mobil Függetlenítés

Trackback: http://Www.Mottaiberia.com 2017.12.09. 03:01:31

Garmin-Asus Nuvifon G60 GPS és mobiltelefon - Végre elkészültek vele - GPS Navigátor

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mick 2007.02.27. 10:23:21

Nekünk van otthon tévénk. Ha jól értettem a blog címben két sorozat címét rejtetted el. Ne ezeket én nem szoktam nézni. Kérdésedre azzal a frappáns idézettel válaszolok, melyet majd ezutáni blogodba fogsz beírni 4. tételként. Íme: Mindenki normálisnak tűnik, amíg meg nem ismered. Szerintem Te már megismerted ezt az asztaltársaságot.
A próféta. (A pa)
süti beállítások módosítása