Üdvözletem blog.hu!

2007.01.02. 14:16

Persze nem várok semmi féle ovációt, mert megjött Kozonithy. Rövid storym a következő: Miután félév elteltével valami bug szállta meg a freeblogos blogomat, ami rendszeresen átformázta a szövegeimet, átigazoltam az éppen akkor nyíló - kissé fura nevű - buzz.hu-ra. Január 1-ig firkáltam oda, amikor kezdtem magam igen hülyén érezni attól, hogy nem a megfelelő fába vágtam a fejszém, hisz a buzz.hu mégiscsak informatikai szakblogok gyűjtőhelye. Persze örömmel látták a többi blogot is, mégsem éreztem otthon magam. A blog.hu-val pedig már régóta szemeztem.

Remélem most már nyugton maradok és nem kell tovább költöznöm valami egyéb tényező miatt!

A bejegyzés trackback címe:

https://kozonithy.blog.hu/api/trackback/id/tr4825471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mick 2007.01.02. 21:14:12

Hozzászólok. Most már maradj nyugton. Jó ez a blog, jó a jobbnál, amelyik blog ennél jobb, az már leesik. (Jó, ez plágium volt, de akkor is).
Új év, új blog, új füzetlap, új vizsgák, új remények, ujjé, új ságírás, N. ÚJ JORK... ÚJ UJJ, UJJUJJUNK MEG. ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ
süti beállítások módosítása