Amúgy...

2007.07.31. 11:47

Amúgy az van, hogy már rég hazajöttem, de semmi kedvem nem volt blogot írni. Másfél éve van blogom, de nagyon hangulatfüggő, hogy mikor van kedvem hozzá, és mikor nincs. Hullámokban tör rám vagy épp távozik a firkálási kedv. Méghozzá nagy hullámokban. Ha jön, akkor egy hónapig majdnem naponta van vmi írásos bejegyzés minden oldalamon (lásd: Oldalak, amiket ajánlok / Saját oldalak). Ha elmegy, akkor egy bő hónapig semmit nem írok sehová, csak fotókat töltögetek fel olykor a fotós blogomra. Abból látszik, hogy itthon vagyok-e vagy sem. :)

Na de mégis milyen volt?

Szocos kutatótábor. No erről a táborról tudni kell, hogy egy olyan tábor helyett jöttem ide, ahová idén 12. éve minden évben elmegyek. Eleinte kiskölökként mentem, most már nagykölökként a kiskölkökre vigyázva, programokat szervezve nekik. Nincs olyan, hogy ezt kihagyom, minden évem 365 napjának a része az a hét. De most nem mentem, mert Óballát kutattam. Ez a tény kicsit rá is nyomta bélyegét a hangulatomra, bár aki ismer, tudja, hogy annyira azért nem szoktam én letörni. Mindig megpróbálom élvezni azt, amit épp csinálok, bár nem tudtam elszakadni a gondolattól, hogy a másik táborban épp most mit művelhetnek a többiek.
Ezen kívül alapvetően hasznos volt a hét. Lehetett volna méghasznosabb, de úgy érzem, hogy a lehetőségeimhez képest mindent megtettem azért, hogy a témám (Óballa civil kezdeményezései. :) kikutattassék. De hasznos volt még abból a szempontból, hogy egy hét együttlakás meglehetősen jót tesz a szaktársak közti szociális háló erősítésének, főleg az esti programok. :) Óballa amúgy kihaló település. A kocsma 9-kor könyörtelenül bezár.
A többit majd leírom az értékelő dogámban, itt nem akarok untatni ezzel senkit.

Na de utána elmentem a mi kis ifitáborunkba, ami egy héttel később van mindig, így most ott "vigyáztam" a 15-20 közötti "kölkökre". Hogy mondjam? Fenomenális volt, mint mindig. Sok nagykamasszal dumáltam az élet nagy dolgairól attól függően, hogy kinek mivel kapcsolatban voltak kétségei, kérdései, és marha jól esik minden évben, hogy egyre jobban megbíznak bennem, adnak a szavamra, ami persze őrült nagy felelősséggel is jár sok esetben. Volt itt minden téma: alapvetően a járás, szerelem, fiú-lány barátság, szex, de volt fű, alkohol stb (nyugi, csak mint téma! :).
A csoportunk Nikével pedig sok évre visszamenőleg az egyik legemlékezetesebb, legkonstruktívabb.

Aztán itthon: munka-munka-munka, de egy-egy este kis kiruccanás pár sörre, Besh o droM koncertre, Almássy-térre moldvaizni, emberekkel találkozni. Ma is ez lesz: munka, találkozás, este még nem tudom mi. Holnap Beatrice a ZP-ben, csütörtök este moldvai az Almássyn.

Ágyő!

A bejegyzés trackback címe:

https://kozonithy.blog.hu/api/trackback/id/tr21128916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása