A Goldenblokk és én

2007.06.28. 23:38

Szóval van nálunk is ez a HVG házi blogverseny. Tavaly a Teázómmal gasztroblog 3. helyezett lettem. Most is neveztem a Teázót a fotós blogommal együtt. Idén nem került be egyik sem. Így jártam. Amire azért tavaly büszke voltam, hogy teljesen kiment a fejemből a nevezés, így aztán senkit sem kértem meg, hogy szavazzon rám, mégis harmadik lettem.

De most a középdöntős 110 közé sem jutottam be a közel 1000 nevező közül. Nem csoda, az utóbbi pár hónapban nagyon leálltam a teák utáni érdeklődéssel úgy általában (a napi 1-2 lefőzés azért megvan, csak az utánajárás, az "elmélet" iránti érdeklődés hagyott alább. Ráfogom a vizsgaidőszakra...) így a honlapot is el-elhanyagoltam és volt olyan, hogy 2-3 hétig sem nyúltam hozzá.

Kikre szavaztam?
Az énblog kategóriát rögtön üresen hagytam. Nem mintha bénának tartanám az összes én-bloggert, csak egyszerűen azok az én-blogok, amelyeknek nem ismerem az íróját, – bocsássa meg a világ! – egyszerűen nem érdekel. Dizájnilag amúgy wimagucc blogja tetszett a legjobban, de lövésem sincs miről ír, mert mint mondtam, nem izgat.

A közéleti blog kategóriában az UFI és a Parlamentblog versengett, végül az UFI nyert, mert csak. Na jó: A Parlamentet régebben olvastam is, de végül lemondtam, mert – bár nem rossz, tényleg – mégsem fogott meg annyira. Az UFI-t viszont nem olvastam rendszeresen, de ha bármikor odavitt egy link, tetszett, amiről írtak.

Az üzleti blogban sem szavaztam senkire. Nem érdekel a téma.

A tech/tud-ban sem akartam szavazni, csak a végén tettem a voksom mégis Ecomie mellé. De tetszett még a Criticalbiomass is. Bevallom, nem kezdtem neki mindet kivesézni. Az Ecomie volt szimpatikus, miután mindbe bele-bele "lapoztam".

Naa-naa! Kult. Itt már jobban tetszett a felhozatal. No nem minden fogott meg, amit ott láttam, de alapvetően sokat időztem a mazsolázgatásukkal. Itt ringben volt nálam Artista az illusztrációival, Keleti Szél, mert valamelyest kelet-fan vagyok, de végül a nem is túl dizájnos (félek, hogy emiatt a többség tovább ugrik róla) Irodalmi boncasztal jött be, és reája szavaztam. Nagyon leegyszerűsítve, valóban egy boncasztalt látunk, ahol az "irodalomcsinálás"-hoz segítik hozzá boncnokaink az olvasóikat.

Hát a szórakozás elég vegyes válogatás. Van benne humor, zene, film stb... Végül a Best Music Variation győzött meg, mint szerintem legigényesebb.

Gasztro. Sír az orcám, mert tavaly ugyanitt 3. helyezett lettem, mint odafent véstem. Versenyzett Dolce Vita és Chez Julie. Végül Juli nyert nálam, mint leggusztábban összerámolt oldal.

Fotóblog. Sajna nem került be a fotós blogom, de hát ez a kategória tényleg ízlésekről és pofonokról szól, hogy úgy mondjam. Ezek tetszettek meg a zsűriknek, gondolom.
Tetszett aPeRTúRa, Bajla, Egykutya, de végül Vanguard vitte a pálmát. Tetszik, hogy ő nemcsak a fotóira ad, hanem gondoskodik a látogató a vizuális, zenei és olvasás-élményéről is. Teljesen lenyűgözött az oldal.

Vegyesfelvágott. Tök egyértelmű számomra: Pszichológia. Nem arról van szó, végignéztem a többit is, mert nem érzem fairnek azokat akik csak az általuk ismertekre szavaznak. De így is ő maradt.

Ötlet. Nem nagyon értem. Ide rakták a kategóriából lemaradt fotóblogokat? Szerintem ez így nagyon gáz. Amúgy egyik sem fogott meg annyira. Végül Szleng Kifejezések kapta meg a voksomat, mert abban egy kicsit több fantáziát láttam. Egyedibb, mint a többi, de azt hiszem, annak sem leszek rendszeres olvasója, mert annyira az sem izgat.

Újblog. MedIQ nyert nálam, és szerintem ő is fog végén. De ringben volt még a MÁV és a Keresőoptimalizálás (merthogy ez is egy rikán űzött hobbim: Írd be a google-ba, hogy "teázó" és nézd meg, kinek az oldalát dobja ki első helyen! :)

Ennyi. Alapvetően egyetértek Tetrahiddal, miszerint egy csomó olyan blog kimaradt, amelyek sokkal inkább érdemesek lettek volna a bekerülésre, mint egyes bekerültek. A legpozitívabb ebben az egész versenyben mégis az, hogy egy rakat új blogot megismertem, ami tökre tetszik, és ezáltal bekerültek az RSS-olvasómba, de sajna ezek többsége nem került be a középdöntőbe.
Hiába. Lehetetlen itt objektívnek maradni...

Szerző: Kozonithy

1 komment

Címkék: boldenblokk

A bejegyzés trackback címe:

https://kozonithy.blog.hu/api/trackback/id/tr66108127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reka · http://rekanevelo.blog.com 2007.07.03. 08:54:50

most komolyan, ennyi idod van Mica, hogy ilyeneket olvasgatsz?:))))) lehet bennem van a hiba, de en csak azokat a blogokat olvasom, amiknek ismerem a szerzoit. a tobbi miert is erdekelne??? vagy maradi gondolkodasu vagyok?:))))
süti beállítások módosítása