Ne álmodd, éldd!

2007.02.25. 10:12

"Ha azt akarod, hogy az álmaid valóra váljanak, ne aludj túl sokat!"

Szerző: Kozonithy

2 komment

Címkék: idézet

A bejegyzés trackback címe:

https://kozonithy.blog.hu/api/trackback/id/tr1940102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m 2007.02.27. 10:16:02

Ha azt akarod, hogy az álmaid valóra váljanak, ne aludj túl sokat! - írod, és ez a megfigyelés jó. De vannak más tapasztalatok is. Az enyémet most megopsztom Veled. Hajnalban azt álmodtam, hogy elhagytam a kalapomat vidéken. Időnk már nem maradt megkeresésére, mert a vonathoz kellett igyekeznünk. Ekkor felébredtem. Megnyugvással tpasztaltam, hogy kalapom a fogason lóg, mint a Petőfi megénekelte kard s nem úgy mint a népdal rossebbette kalapja (kalapom a Tiszán úszkál). Tehát a valóság néha rácáfol a rossz álomra. Visszatérve már most az alapállításhoz, esetemben ez így módosul:
Ha azt akarod, hogy rossz álmaid ne váljanak valóra, ébredj föl azonnal!

helene · http://heleneenfrance.freeblog.hu/ 2007.03.01. 14:22:58

Viszont az is lehet, hogy a ketto nincs osszefuggesben egymassal... =)
Ha az ember kipihentebb, jokedvubb, es jobban megy minden - igy az almaink valora valtasa is... es egyszercsak elkezdenek "magatol" mukodni a dolgok, beindul a gepezet... :)
Csak eppen figyelni kell, hogy merre terel az Ut, es kovetni azt. :)

Amugy Anyukam irt nekem egyszer a levele vegere egy naggyon joot, ami azota a szobamban ki van teve, hogy szem elott legyen:

" Álmodd, és éld tovább az álmodat!"

Ez mindig eszembe juttatja, hogy miert is vagyok itt, es hogy mennyire halas lehetek Istennek, hogy itt lehetek... :)
süti beállítások módosítása