Főszervezések, határidők és suli...

Egyetem: Az emberközpontú gondolkodással csak igen mérsékelten megáldott tanáraink január első kéthetére besűrítették a legtöbb vizsgát. Hát az agyhalál volt. Felkeltem, vizsgáztam, tanultam, lefeküdtem (ez volt egy napom manapság.) A vége felé már a legegyszerűbb mondatokat sem fogtam fel. :) Végül csak 2 UV-val zártam (volt, aki 7-et is beszerzett...) Szóval évközben több időt kéne a jegyzetek böngészésével tölteni... eh...
- Munka: van az állandó munkahelyem kb. fix határidőkkel, de kaptam most egy másik munkát is. Az egyik már kész, a másikat pár napom belül abszolválom.
- Szervezés: 3 dolgot is főszervezek egyszerre:
1. A Szentjánosbogár (KHE :) 4 hétvégés vezetőképzőjét.
2. Jan. 30 és február 9 között Szovátára megyek abba a gyermekotthonba, ahol már novemberben is voltam, és 12 vezetőtársammal együtt egy egész hetes tábort tartunk nekik (60-80 gyerek lesz), ami nem kis szervezést igényel.
3. A 10. országos métabajnokság főszervezését is átvettem még tavaly tavasszal. Az csak április 28-án lesz, de már most el kellett kezdenem tárgyalni ezzel-azzal. Ide úgy 2-300 résztvevőt várunk, ergo baromira meg kell szervezni, hogy flottul menjen.

Szerintem túl sokat vállaltam egyszerre, aminek most megiszom a levét, de asszem, tanultam / tanulok is belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://kozonithy.blog.hu/api/trackback/id/tr5530675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mick 2007.01.24. 18:56:59

Aggódom, aggódom, de neked kell tudni, mennyi fér bele. Amiket csinyász, mind jó, de talán nem egyszerre, hanem egymás után kellene őket tenni.

Kozonithy · http://kozonithy.blog.hu 2007.01.25. 00:43:51

Köszi-köszi!

Hát a programok azok egymás után is vannak!
Csak éppen a szervezésük nem ér rá úgy, hogy egyiket a másik után szervezzem meg.
Hát, manapság c'est la vie!

helene 2007.01.25. 00:58:46

"...c'est la vie!" - ez tetszett... :))
Nyugi, menni fog minden, kepes vagy ra!! Es ha rovid a karod, toldd meg egy-ket segitokesz bogarral!! ;)
Szoval azert ne szakadj bele a sok meloba, inkabb kerj segitseget, es oszd szet a feladatokat!! Nemcsak magadnak segitesz, de masnak is jolesik, ha gondolsz ra, es megbizod egy-ket felelosseggel... :)
Hajra!! :)

Kozonithy · http://kozonithy.blog.hu 2007.01.25. 01:02:46

Ja! Ne aggódj Helénám! Erre már muszáj volt rájönnöm. Hiszen még élek és mentálisan is magamnál vagyok... :D

Szóval eléggé kiosztottam már a feladatokat, igaz még nem eleget... :) :) :)

Janó 2007.01.31. 20:38:07

Csaó. Most ismerkedtem meg egy tréningen a kiégés burnout (?) fogalmával, folyamatával, gondolom Neked sem ismeretlen a téma. Át akarom adni a bogárnak, mert csomószor kiégünk, és ezért megy el egy csomó mindenki...

mick 2007.02.07. 09:42:31

Hát lezíts. Itt van pl. egy vicc:
A rendőrnek felajánlja a tündér, hogy két kívánságát teljesíti.
A rendőr egy olyan kriglit kér, amiből sose fogy ki a sör.
Még ki se mondta, megkapja.
Issza, issza a sört, nagyon ízlik neki, a tündér pedig türelmesen várja, mit kér még. megszólal a rendőr:
- Ez nagyon jó. Kérek még egy korsót.
süti beállítások módosítása