Tanulmány a klozeton

2006.11.23. 23:57

Kati nagyszerű tettét fedeztem fel a toáletten ücsörögve. Kiragasztott egy történelmi "vonalzót" évszámokkal és világtöris eseményekkel. Azt böngésztem "fogyás" közben, és rádöbbentem, láttam én már ilyet valahol. Méghozzá egyetemista haveroméknál egy kollégiumban valamikor régen, ahol a slozi belseje az éppen aktuális félév anyagaival volt kiplakátolva. Matekosoknak alapképletekkel, bölcsészeknek rövidebb definíciókkal, meghatározásokkal, töriseknek pedig évszámok tömegével. Nem rossz ötlet. Egészséges esetben egy nap legalább egyszer leülnek tanulni az adott anyagrészt, és ha másképp nem, egyszerűen vizuálisan rögzül az anyag... Sőt ha több szakos lakik együtt, akkor betekintést nyerhetnek egymás tudományának alapjaiba is.

Lehet, hogy hamarosan nekiállok és kinyomtatom Max Weber életét, meg az egész család betekintést nyerhet abba, hogy hogyan is állt akkor régen a szociológia a XIX. században.

A bejegyzés trackback címe:

https://kozonithy.blog.hu/api/trackback/id/tr5225362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása