Nem sok érzés rosszabb annál, mint amikor az ember alkotni szeretne valamit, és helyette csak hazavág mindent. Az ilyen embereket szokták nagyon messzire elküldeni, és nagyon messziről elkerülni... :)

Most kicsit magamat érzem közéjük valónak.

Ugyanis van egy régi blogom a Freeblog.hu-n, amit azért hagytam ott, mert valami bug belészállt, és képtelenség volt rajta rendesen szöveget szerkeszteni. Másodszor pedig azért, mert még csak egy régebbi típusú sablonja van ohne kommentelő szerkezet, azt is magamnak kellett belefabrikálnom (haloscanes cuccot rámoltam bele), de jobban szerettem volna egy nyomonkövethetőbbet, viszont a régi sablon megtartásával... Csűrtem-csavartam, próbáltam variálgatni a blog forráskódját, de csaknem sikerült egy ilyen postmodern kommentelőt beletennem, ami az újabb sablonokhoz már automatice jár. Feladtam hát, ma nagy lépésre szántam el magam:

Megpróbáltam visszatérni a régi blogomba, csak egy új sablonnal. Erre véletlenül egy másik freeblogos blogom sablonját változtattam át, eltűntetve mindazt a február óta tartó finomhangolást, alkalmankénti belenyúlással szépítgetést, amit azóta eszközöltem rajta. Hiába tértem vissza azonnal, hiába csináltam bármit is... hazavágtam rendesen, mint Nero Rómát. Na de legalább tiszta lappal indulok ismét... :)

Persze a nagy bosszankodások közepette nem adtam fel az eredeti szándékomat sem. Elmentettem a régi sablon forráskódját a gépre a biztonsági kedvéért és új sablont kerestem neki. Ki is választottam, elkezdtem építgetni, de végül rájöttem közben, hogy mégsincs olyan sablon a Freeblog által felkináltak között, ami megfelelne az én kényes ízlésemnek... Visszatértem hát az eredeti sablonhoz, de hiába másoltam be az előzőleg elmentett forráskódot újból a helyére, nem működik már az sem 100%-osan... (nem részletezem...)

Hm... talán ha egy másik szolgáltatót keresnék!!! Nézem hát a sablonokat a többin. A blog.hu-n meg is tetszik egy. Regisztrálok gyorsan... ismerkedek a szerkesztővel... de ott meg baromira hiányzik a freeblog.hu vagy a buzz.hu adta szabadság. Maradok hát a buzz.hu-n, annak is az egyetlen (számomra) elfogadható sablonján, ezen.

A bejegyzés trackback címe:

https://kozonithy.blog.hu/api/trackback/id/tr125380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása