Mindenkori "jófejvagyokúgyahogyakarokésneszóljálbe"-típusú fiatalok szórakozása, hogy utcanév-, buszmegálló-, egyéb viszonylat számát jelző- vagy éppen közlekedési táblákat szedjenek szét és tulajdonítsanak el gaz módon, annak ellenére, hogy az tulképpen a nép tulajdona, de legalábbis nem az övék.

A belvárosból hazafelé tekerve a Filatorigát HÉV-megállón keresztül vezet a bringa út. Ma is éppen arról tekeregtem haza, amikor is az első bekezdésben foglaltakat tapasztaltam egy fiú és két leányzó részéről. Nem tudom, minek kellett nekik annyira az a – ha jól vettem ki – bicikli utat jelző tábla, mindenesetre hárman ütötték és vágták (más eszköz nem lévén) egy-egy darab kővel.

No nem akartam én semmi jónak az elrontója lenni, de az ilyet nagyon utálom (főleg, hogy bringa útról van szó, amin így is össze-vissza csámpáznak a lábon járók, pláne akkor, ha az út milyenségére utaló táblákat is eltakarítják, mert nekik az kell), és azt mégjobban, ha kussban maradok. Nekik nem is szóltam be, mert annak nem sok haszna lett volna. Eltűnök és folytatják.

Helyette a kb. száz méterrel távolabbi biztonsági szekrénynek szóltam, aki őszintén kifejezte felém aggodalmát és látszólag nagyon nem örült a hírnek, de közölte, hogy neki ahhoz semmi köze, mert ő HÉV-securitys, és a tábla nem a BKV tulajdona.

Kérem, hogy akkor szóljon már valaki rendőrnek, mert ez így sehogy sem állapot. Rámutat egyre a távolban, hogy nála próbálkozzak. Próbálkozok. Más dolga van, gyalogos forgalmat irányít (segíti átkelni a szigetlakókat a kétsávos úttesten), szóljak másnak. A többi rendőr még inkább elfoglaltnak látszott. Erre már ideges lettem, de láttam, hogy ebből úgysem lesz semmi. Senkinek nincs ideje három kis hülyére, akik jó két-háromszáz méterrel odébb KRESZ-táblát hasogatnak. Meg idáig már eltelt legalább öt perc. Azóta vagy leszedték, vagy otthagyták kidöntve az egészet.

A legrosszabb talán mégis az volt, hogy az a három idióta magyarul beszélt.

Ciki... De sebaj, bontsuk csak magunkra az országunkat! Ebben jók vagyunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://kozonithy.blog.hu/api/trackback/id/tr7326644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása