Zsibbad az agyam

2007.06.28. 10:58

Na most az van, hogy érted... marha furának tartom az agyunk és a testünk működését, és helyzetekre adott reakcióit úgy en bloc. Elsősorban ezért is jelentkeztem pszicho szakra sokáig (végül szoc lett, amit nem bánok, mert jobban áll...) No de azért autodidakta módon még mindig tanulgatom a tudományt. Most éppen tapasztalok.

Tegnap vége lett a 8. és egyben leggyatrábban sikerült vizslaidőszakomnak! Marhára örültünk neki, és piszkosul sajnáltuk azokat, akik még ma is, holnap is szigorlatoznak, vagy statisztika UV-znak Bozsonyi t. úrnál. (1 perc néma vigyázzállás)

De nekem vége lett! Hazajöttem, eltelt a nap hátralévő része, segítettem Bernának fotógépet venni, aztán ő nekem "egy nyaras", szétcincálható, 3000-1 Ft-os sporttopánkát venni. Este kis lomtalanítás 10-ig (Kati, ugye most sok évre előre mindent kirámoltunk a pincéből!!!), aztán leültem a gép elé, elképzeltem, hogy milyen érzés volt tegnap és az azt megelőző másfél hónapban ugyanebben az időben létezni (vagy tanulás, vagy félelem attól, hogy nem készültem eleget), és zsibbadni kezdett az agyam, mintegy tiltakozásul bármilyen 50 IQ feletti erőkifejtést igénylő tevékenység folytatása ellen. Meggyőzött. Nem folytattam. Éreztem, ahogy a vér lassan áramlik, hömpölyög a koponyámban. Ha előre döntöttem a fejem, fájni kezdett a szemem az odatódult vértől, ha hátra, akkor meg lecsukódott, és el akartam aludni.

Pár óra múlva tényleg aludni mentem, jól kiálmodtam magamból mindennemű zagyvaságot (totál kaotikus álmom volt), töredezettség-mentesített az agyam. Felfogta, hogy most nincs több tanulás egy ideig, most nyugi van, lehet csillapodni. Reggel aztán már 8 körül ébren voltam, de 10-ig még nem engedte a fejem, hogy felemeljem a párnáról, folyamatosan zúgott, és éreztem, hogy most fájna bármilyen gondolkodás. Hát nem gondolkodtam.

10-kor azért kikászálódtam. Mai program: 1-re bemegyek indexleadni, 5-re edzésre megyek a Margit-szigetekre, este meg... este meg nem tudom mi lesz.

De pár nap múlva folyt. köv. Megyünk kötelező nyári kutatótáborba Óballára. Félek, hogy elsősorban empirikus devianciakutatás lesz belőle a helyi "vendéglátóipariegységben". Emellett viszont rá kell állnom Óballa civil szférájára, civil kezdeményezéseire, és egyetlen alapítványára.
Na de most komolyan... nincs kedvem hozzá.

A bejegyzés trackback címe:

https://kozonithy.blog.hu/api/trackback/id/tr5107600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mick 2007.06.28. 14:12:06

Nem teccik nekem az a te ide-oda lötyögtethető keringési rendszered. Reggel, mikor zúgott a fejed, meg kellett volna mérni a vérnyomásodat. Nem sok egy kicsit, vagy mitől zúg. Persze lehet ez füleltőmődéstől is, merthogy a hangok ellen így szokott védekezni a fülkagyló.
süti beállítások módosítása