Büszke vagyok Rád!

2006.06.01. 15:44

Büszke vagyok Rád, mert azt hiszem, erősebb vagy annál, mint amilyen erős én voltam ekkor. Büszke vagyok Rád, pedig nyolc évvel idősebb vagyok Nálad, de tizenévesként olyan kitartást mutatsz fel, amilyenre csak kevés felnőtt lenne képes. Büszke vagyok Rád, mert kamaszként nem úgy lépsz egyszerre a többiekkel, ahogy a világ és a társadalom többsége nagy pompával diktálja. Büszke vagyok Rád, mert teljes válszélességgel lépsz előre és előre a tomboló szélviharral szemben. Büszke vagyok Rád, mert a világ nylon kólájával szennyezett folyójában nem vagy hajlandó te is elvegyülni, hanem mindenképp arra törekedsz, hogy megtartsd magad tisztavízű forrásnak. Büszke vagyok Rád, mert osztálytársaid, barátaid és családod hozzáállása ellenére Te kitartasz amellett, amiben hiszel!

 

Mert bántanak, kigúnyolnak és szavaikkal leköpnek, amiért tizennégy évesként érdekel, olvasod és mindennapod része a Biblia és vasárnap templomba jársz, ahogy a lelkiismereted diktálja. Ha kell, akár egyedül is. Ha pedig megtámadnak ezért, nem jópofizol, nem akarsz félig ide, félig oda állni, hanem hűséges maradsz ahhoz, akiben és amiben hiszel.

 

Ha úgy vesszük, mártírja vagy a hitednek. Könnyen is beszélek innen, de Te akkor is légy büszke rá; arra, hogy annyi szerencsétlenség, megvetés és kinevetés ellenére mégsem hagyod el! Kereszténységed felvállalása miatt szenvedsz. Sok mártírt ezért egyszerűen megöltek, miután agyon alázták és megkínozták őket. Mert, amikor választaniuk kellett a két lehetséges út között, azt választották, amelyiket most Te is. Ezt a választást minden hívőnek meg kell tennie, amikor olyan környezetbe kerül, ahol kényelmesebb lenne megtagadnia hitét. De ne aggódj! Isten nem felejti el, hogy mellette állsz ki a családod és a környezeted ellenséges hozzáállása mellett is.

Meg aztán, a hit egyfajta célt ad az embernek. Egy irányt, amely szerint rendezett, valami által szabályozott életmódot folytathat. Azoknak, akiknek nincsenek ilyen – akár a hit, akár más elv szerinti – erkölcsi támaszaik, azok szétesettebb életet élnek. Céltalanabbat, mint Te. Nincs egy jól körülírható értékrendszerük, ami szerint berendezhetnék későbbi életüket. Csak máról holnapra élnek. Számukra az egész élet egy sokszor inkább önző, önérdekkel teli nagy buli, amíg csak lehetőségük van rá. Neked viszont lehetőséged van már most egy jó értékrendet magadénak tudni. Olykor szabályoznak a parancsolatok és a lelkiismereted, amelyet Te építgetsz és hangolsz be finoman, de legalább rendszerezettebb, biztosabb életet fogsz élni. Később neked lesz kiegyensúlyozottabb lelkivilágod, Te állsz majd biztosabb talajon lelkileg. Ha kitartasz, ebben biztos vagyok!

Egy dolog mindig jusson az eszedbe, Isten és Te többségben vagytok... Ha mindenki más is körülötted téged támad, mert Isten mellett állsz, Isten és Te akkor is többséget alkottok...

A bejegyzés trackback címe:

https://kozonithy.blog.hu/api/trackback/id/tr2026633

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 26575 2019.08.01. 09:58:06

Bionikus ember: TOP 10 új technológia (ami megváltoztatja az életet) - Biokémia

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása