192 720

2006.04.23. 00:36

Amolyan jóleső, bár érdekes, vagyes érzésekkel tele tudatom, 192 720 órás vagyok.
Ez persze semmit nem jelent, csak érdekes adatok tényváladéka.
Többek között azé, hogy életem legnagyobb versenyét már megnyertem.
Több millióan versenyeztünk. A tét az életünk volt.
Én nyertem!

Jó éjt! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kozonithy.blog.hu/api/trackback/id/tr6425789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mes 2007.03.25. 20:21:29

Nagyon tetszik ez az ,,idezet''(szovegresz)nagyon erdekes az ahogy az eletet bemutatja....egy versenynek tekintette,amit vegul megnyert a szerzo......elgondolkodtato es erdekes.......jo ejt:P:)

Kozonithy 2007.03.25. 21:17:15

Szia Mes!

Nem mintha olyan büszke lennék rá, mert nem olyan nagy mű, de nem idéztem, hanem én írtam... egyedül... :)
süti beállítások módosítása