Az öröm tízparancsolata

2008.06.05. 10:13

1. Minden reggel hűségesen kérd Istentől az örömet!
2. Mosolyogj és tanúsíts türelmet kellemetlen helyzetben is!
3. Szívből ismételgesd: „Isten, aki szeret engem, mindig jelen van!”
4. Szüntelen törekedj arra, hogy az embereknek csak a jó oldalát lásd!
5. Könyörtelenül űzd el magadtól a szomorúságot!
6. Kerüld a panaszkodást és a kritikát, mert ezeknél semmi sem nyomasztóbb!
7. Munkádat örömmel és vidáman végezd!
8. A látogatókat mindig szívesen és jóindulattal fogadd!
9. A szenvedőket vigasztald, magadról feledkezz el!
10. Ha mindenütt az örömet terjeszted, biztos lehetsz abban, hogy magadra is rátalálsz!

Gaston Courtois

Szerző: Kozonithy

2 komment

Címkék: idézet

A bejegyzés trackback címe:

https://kozonithy.blog.hu/api/trackback/id/tr1504734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mick 2008.06.06. 14:23:25

Átírtam egyes szám első személyre, mert így akkor nem didaktív. Sztem így jobb az eleve jó. Íme:
1. Minden reggel örömöt kérek Istentől!
2. Mosolygós és türelmes maradok kellemetlen helyzetekben is!
3. Napjában többször elmondom: „Isten jelen van, és szeret engem!”
4. Makacsul törekszem az embereknek a jó oldalát meglátni!
5. Elűzöm magamtól a szomorúságot!
6. Kerülöm a panaszkodást és a kritikát, mert ezek nyomasztóak!
7. Munkámat örömmel és vidáman végzem!
8. A látogatókat szívesen és jóindulattal fogadom!
9. A szenvedőket önfeledten vigasztalom!
10. Mindenhova örömet viszek. Biztos vagyok benne, hogy ebben találom meg magamat!

dorcsi 2008.06.06. 16:49:41

Háát, hajrá... ;)
(na jó, azért majd én is igyekszem...)
süti beállítások módosítása