Mit csináltál, amikor...

2007.04.02. 21:49

Pár perce azt csináltam, hogy találtam egy tök jó blogot. Ritka esemény ez. Általában nem szoktam blogokat böngészni, és kevés az olyan blog, amelyet rendszeresen olvasok. Általában nem fognak meg. Max. a külső, de mivel többnyire nem ismerem az illetőt, aki írja, nem túlzottan érdekel a textúra, legfeljebb a tematikus blogoké, ha érdekel a téma, amivel foglalkozik.

Most mégis találtam egy olyan blogot, amit felveszek az olvasni valók közé. Nem nagy szám, de mégis tetszik. Nem akarja megváltani a világot, hanem csak egyszerű kérdéseket tesz fel, amire az olvasók válaszolhatnak. Egész érdekes eredmények születnek.

A téma: "Mit csináltál, amikor ez és ez történt?", vagy: "Mi játszódott le benned, hogyan élted át ezt és ezt az eseményt?" Fura olvasni, hogy hányan hányféleképpen látták ugyanazt a történést.

A bejegyzés trackback címe:

https://kozonithy.blog.hu/api/trackback/id/tr553864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mick 2007.04.11. 12:01:18

Hát én megpróbáltam. Csakhogy fogalmam sincs, hogy mikor mit csináltam. Általában éppen valamit elmulasztottam. Pl. megfigyelni, hogy éppen mit csináltam. Nem is tudom, hogy lehet ennyire felelőtlenül csak úgy beleélni a világba minden koncepció nélkül. Mi lesz, ha más szervek alibit kérnek más időpontokra. Mit fogok nekik mondani: - Nézzék, kérem szépen, én hülye vagyok, s nem tudom, hogy mikor mit teszek. Egyedül az éjszakáimról tudok elszámolni. Olyankor alszom.
süti beállítások módosítása