Murphy és az SPSS

2007.03.30. 00:06

Érdekes dolog ez.

Amikor gyakorolhattam volna SPSS-re az elmúlt 6 hétben (számítógépes adatelemzés egy statisztikai programmal), akkor nem volt kedvem, húztam az időt, meg "ááá minek, nem olyan nehéz ez..." Aztán holnap ZH, és úgy terveztem a ma estémet, hogy azért még jó pár órára nekiveselkedek és megcsinálom az összes gyakorló feladatot. Akkor talán belém égetődik valami. Erre azt írja ki a dög, hogy a processzor teljesítménye alacsony neki.
Hát a Programtervező áldja meg! Mi a jó életért éppen ma, éppen most találja ki ez a szerencsétlenség, hogy neki kevés a proci ereje? 2 Gigaherzes, tehát szinte biztosan merem állítani, hogy nem ez a baj, meg eddig ezzel nem is volt gondja.
De jó, leállítottam minden felesleges, háttérben futó alkalmazást, de úgy sem ment. Akkor lepucoltam minden kémprogramot, felesleges registry-t Ad-aware-el, Spybot search & destroy-al meg Easy Cleanerrel, de így sem.

Feladom hát. A szándék megvolt, és az időm is rá. Mosom kezeimet, persze a levét én iszom meg egyedül. Na mindegy. Egyetem. Nem hisztizünk egy karóveszély miatt.

A bejegyzés trackback címe:

https://kozonithy.blog.hu/api/trackback/id/tr1652546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kozonithy 2007.03.30. 12:36:11

Hö-hö! Ez polyén. Betegség miatt elmaradt a ZH... :)

mick 2007.04.01. 09:57:23

... és mégegy Isten-érv...
süti beállítások módosítása