Isten-érv

2007.03.28. 23:55

Többen Szovátán önkénteskedünk szabad vagy szabaddá tett időnkben, és már adományokat is gyűjtöttünk pártfogoltjainknak.

Ámde olyan sok gyűlt össze a közelmúltban, amennyire álmunkban sem számítottunk, és raktározni is alig tudjuk.
Aggódni kezdtem amiatt, hogy hogyan szállítsuk el most mindezt 650 km-rel odébb a többiek március 31-i kimenetele alkalmával, mert mindössze egy személyautó áll rendelkezésünkre utasokkal és a csomagjaikkal együtt.
Kaptunk volna utánfutót, de a sofőrünk tapasztalat híján nem merte elvállalni. Próbáltam kisbuszt szerezni, de senki nem tudta vagy nem merte kölcsönadni a buszát egy hétre, érthető módon.

Feladva a próbálkozásokat imádkozni kezdtem, hogy jöjjön valami segítség, ha Isten is úgy akarja, hogy ezek az adományok célt érjenek minél hamarabb, mert nekem nincs több ötletem, a jelenlegi raktárunkat pedig ki kell ürítenünk.

Alig telt el egy óra, mire felhívott egy ismeretlen hölgy, aki valahogy éppen ma, éppen most szerezte meg a számom, majd elmondta, hogy jövő héten Szovátán keresztül megy Csíkba egy kombi személyautóval, és egész konkrétan azért hív, hogy ha netán lenne valami adományunk, amit elvinnénk az otthonnak, akkor fel tudja ajánlani a segítségét...

Az államat keresgéltem a földön, de rögtön tudtam, hogy a hölgy mellett még kinek kell hálát adnom a segítségért! :)

Majd mosolyogva tettem le a telefont: Még egy Isten-érv. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kozonithy.blog.hu/api/trackback/id/tr8752112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mick 2007.04.01. 09:56:08

Igen, vannak ilyenek. Kellenek is, mert különben előbb-utóbb megállna a föld leesne a Nap (Honnan hova, mi az hogy le, az merre van és mihez képest.) Szóval itt volna a világ vége, mert a földet a kegyelem tartja életben minden ellenkező híresztelés ellenére. És ellenkező híresztelés bőven van, kicsit több is, mint kellene.
süti beállítások módosítása